傳媒報導
Gina
以往做過的是在長太空艙的床上面焗汗,但在Sense Beauty,是一整間黑神石板的房間,身體可以隨意轉動。當天我有點胃痛,於是就伏下讓黑神板石貼近胃部和肚子,熱力有助紓緩我胃部的痛楚。

連結
 
Joey Lo
岩盤浴所流出的汗水是不帶鹹味,因為紅外線刺激身體發出內熱,所以汗水為少鹽,做完後出了一身汗,又不會覺得’癡立立’,反而覺得很清爽。

連結
 
Ammy
享受了接近4小時的岩盤浴養生療程,皮膚的質素是好到立即可以以素顏示人!!! 肌膚變得軟熟有光潤,而且小小的斑斑都不再顯眼,討厭的黑眼圈都沒有了!!!!

連結
 
Cat Hui
因為我經常運動,而且拉筋不足,導致我肌肉好緊。店長就安排香薰油按摩,按摩技師係泰國人,但識講廣東話,溝通完全無問題。按摩技師力度好夠,令唔係好受得力的我都感覺得好舒服。

連結
 
Che Chee
試完Sense Beauty岩盤浴同玫瑰鹽能量石淨化按摩,激讚舒服都無得頂! 我最鐘意係岩盤浴,唔需要運動,唔需要郁動,又可以帶黎既汗水,感覺係好爽好正! 定期做更有助促進細胞活性化,提高人體治癒力,身心靈都會有正面既效果!

連結
 
Ah Bee
Ah Bee試完星級養生療程,肌膚即時變得飽滿細緻,毛孔又明顯收細了,感覺水漾潤澤。又大讚按摩師力度足夠,按摩後肩膀即時舒適多了,整個人都變得精神了。

連結